Livrarea
Livrarea comenzilor se face strict pe teritoriul Romaniei, prin intermediul firmelor de curierat, în 1-4 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc. Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 100 RON. Pentru comenzile sub 100 RON, livrarea este 15 RON. Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, OPTIVOG LENS SRL va anunța clientul și îi va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării.

 În cazul în care coletul prezintă deteriorări vizibile la primire, recomandăm clientului să refuze primirea acestuia și să semnaleze imediat acest incident prin e-mail la office@optivog.ro. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi nulă și nu va putea fi luată în considerare.

Daca informațiile furnizate de către client în legătură cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, OPTIVOG LENS SRL nu garantează respectarea termenelor de livrare. Daca în 24 de ore clientul nu va corecta informațiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, OPTIVOG LENS SRL își rezervă dreptul de a anula comanda.


Returul
Ramele de ochelari/ochelarii de soare/ accesoriile se pot returna fără a preciza motivul, în termen de 14 zile. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu un alt produs sau rambursarea integrală a valorii. Dacă se dorește înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Pentru analizarea solicitării de retur/înlocuire, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail office@optivog.ro urmând a primi un răspuns din partea Optivog în maxim 15 zile de la primirea reclamației. 

Nu pot face obiectul renunțării, conform OUG 34/2014, următoarele:

1) Produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

2) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

3) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

You have successfully subscribed!
This email has been registered