GARANȚIE

Acordarea garanției se referă exclusiv la defecte de fabricație sau vicii ascunse ale lentilelor sau a ramei, sesizate în perioada de garanție și numai în condițiile purtării, păstrării și întreținerii corespunzătoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii și cauzelor acestora este făcută la sediul vânzătorului și/sau după caz, la sediul distribuitorului/producătorului. Pentru analizarea solicitării de garanție, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail office@optivog.ro urmând a primi un răspuns din partea Optivog în maxim 15 zile de la primirea reclamației. 
Este foarte important să păstrați bonul de casă/ factura, certificatul de garanție, ambalaj/plic, cu care se dovedește că produsul este încă în termen de garanție și a fost achiziționat de la noi, în lipsa lor garanția nu mai poate fi acordată. După analizarea solicitării și confirmarea acordării garanției, produsul va fi înlocuit cu același produs nou sau înlocuirea părților defecte cu altele noi. Dacă produsul defect nu mai este pe stoc, clientul poate opta pentru înlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrală a contravalorii. 
Lentilele de ochelari reclamate pentru un defect de fabricație vor fi expediate furnizorului/producătorului, verificate de acesta și doar în baza acceptului acestuia vor fi înlocuite. Garanția lentilelor diferă în funcție de tipul de lentile achiziționate și este oferită de producător.

Nu se acordă garanție pentru: 
• Produsele deteriorate din cauza unei folosiri necorespunzătoare sau abuzive, pentru ramele deteriorate, rupte, pierdute, furate, lentile zgâriate, sparte, pierdute, furate sau neutilizate conform instrucțiunilor de folosire. 
• Deformarea, zgârierea, ruperea, crăparea sau orice alt mod de deteriorare apărut în urma montajului necorespunzător în alte magazine decât magazinele OPTIVOG.