Livrare & Retur

Atât livrarea cât și returul produselor achiziționate de pe site-ul www.optivog.ro sunt gratuite, indiferent de valoarea comenzii. Costul livrării și returului îl acoperim noi!

Livrarea

Livrarea comenzilor plasate pe Site-ul www.optivog.ro se face strict pe teritoriul Romaniei, prin intermediul firmei de curierat Fan Courier.

Livrarea se efectuează în 1-4 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc și 3-4 săptămâni pentru produsele ce reprezintă comandă specială. Perioadele mai sus menționate sunt comunicate în confirmarea comenzii și decurg din acel moment. Livrarea se face la adresa specificată de dumneavoastră, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-18:00. Livrarea, indiferent de valoarea comenzii, este gratuită.

OPTIVOG LENS SRL se obligă să expedieze clientului produsele cuprinse în comanda finalizată, respectând termenele de livrare stabilite și comunicate în momentul confirmării comenzii.

OPTIVOG LENS SRL va ambala corespunzător produsele și le va expedia împreună cu factura fiscală și certificatul de garanție. Clientul trebuie să notifice prin e-mail la office@optivog.ro absența facturii fiscale sau a certificatului de garanție în termen de 24 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar aceasta va fi considerată furnizată.

 În cazul în care coletul prezintă deteriorări vizibile la primire, recomandăm clientului să refuze primirea acestora și să semnaleze imediat acest incident prin e-mail la office@optivog.ro. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi nulă și nu va putea fi luată în considerare.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, OPTIVOG LENS SRL va anunța clientul și îi va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către client, comanda va fi anulată.

 Daca informațiile furnizate de către client în legătură cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, OPTIVOG LENS SRL nu garantează respectarea termenelor de livrare. Daca în 24 de ore clientul nu va corecta informațiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, OPTIVOG LENS SRL își rezervă dreptul de a anula comanda.


Returul

Ramele de ochelari/ochelarii de soare se pot returna fără a preciza motivul, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intra în posesia fizică a produselor. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă, după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsul trebuie să nu fie deteriorat, să nu conțină urme de uzură, sa fie returnat numai în ambalajul original sigilat și ambalat corespunzător și fără însemnări sau alte modificări aduse produsului sau ambalajului. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzură și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul și la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Pentru analizarea solicitării de retur/înlocuire, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail office@optivog.ro sau completând formularul de retur, urmând a primi un răspuns din partea Optivog în maxim 15 zile de la primirea reclamației. Returnarea produselor se face prin firma de curierat Fan Courier și este gratuită. Optivog va rambursa contravaloarea produsului prin transfer bancar.

 Lentilele de ochelari nu pot face obiectul renunțării la achiziție, conform Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului. Clientul își asumă răspunderea asupra corectitudinii datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte.

Nu pot face obiectul renunțării, conform OUG 34/2014, și următoarele:

1) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;