Întrebări frecvente
PRODUSE
Pentru fiecare produs în parte, dimensiunile sunt afișate în secțiunea "Dimensiuni & Detalii" de pe pagina produsului.
Dacă dioptriile tale sunt foarte mari, îți recomandă să ne soliciți ajutorul, prin Live Chat, email sau la telefon și să ne preciezi dioptriile exacte și distanța pupilară. Lentilele notate cu semnul "-" sunt mai subțiri în centru și mai groase pe margini. În această situație recomandăm alegerea unei rame cât mai înguste (și ca înălțime și ca lățime - înalțimea lentilei și lățimea lentilei cu valori cât mai mici) și rame fabricate din acetat (acestea sunt mai groase și ascund grosimea lentilei). Lentilele notate cu semnul "+" sunt mai groase în centru și mai subțiri pe margini. În acest caz recomandăm alegerea unei rame mai înalte și mai late ( Înălțimea lentilei și lățimea lentilei cu valori mai mari). În funcție de dioptrie, recomandăm și lentile cu indice de refracție 1.67 sau 1.74 - aceste lentile sunt mult mai subțiri decât lentilele standard.
Dacă ești purtător de ochelari sau ai deja o pereche de ochelari de soare, dimensiunile ramei tale sau a ochelarilor de soare ar trebui să fie notate pe interiorul unuia dintre brațe. Pornind de la dimensiunile ramei tale, poți folosi un liniar și să măsori diferențele în milimetri. Dacă nu ai mai purtat ochelari, poți să rogi pe cineva să îți împrumute o pereche să îți dai seama de mărimile unei rame sau să măsori cu liniarul în milimetri cât de lată sau înaltă ar fi ramă.
Dacă dorești să achiziționezi și lentile pentru rama cumpărată, ne poți trimite un e-mail la adresa office@optivog.ro cu rețeta scrisă de medicul oftalmolog sau optometrist iar un consultant Optivog îți va trimite în cel mai scurt timp o ofertă de preț, în funcție de rama aleasă și de dioptrie.
COMANDA
Din păcate, nu se pot efectua comenzi prin telefon dar ne poți apela la numărul de telefon 0771296348, de luni până vineri între orele 10:00-18:00 și un consultant Optivog te va ghida pas cu pas dacă întâmpini probleme în finalizarea unei comenzi pe site.
Momentan, comenzile plasate pe www.optivog.ro sunt livrate doar în România.
Factura și certificatul de garanție le vei primi în colet, sau la cerere, le poți primi prin email. Dacă nu găsești factura în colet trebuie să notifici prin email la office@optivog.ro absența ei sau a certificatului de garanție în termen de 24 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar acestea vor fi considerate furnizate.
Dacă nu ai primit încă produsul pe care l-ai comandat, te rugăm să ne trimiti un mail pe adresa office@optivog.ro sau să ne apelezi la numărul de telefon 0771 296 348 și să ne transmiți intenția ta de a anula comanda, numele tău, adresa de email și numărul comenzii. Dacă ai primit deja produsul, ai posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile folosind formularul de retur.
Anulăm comenzile în una dintre următoarele situații:
la cererea ta;
la plata cu cardul dacă se sesizează o încercare de fraudă;
dacă nu ai introdus toate datele de livrare și nu reușim să te contactăm.
PLATA
Poți achiziționa produsele prin plata la livrare sau plata cu cardul în avans.
Procesarea datelor de card bancar se face in mod exclusiv prin intermediul procesatorului de carduri MobilPay. Introducerea acestor date se face utilizând o conexiune criptată SSL pe 248 biti, în deplină siguranță pentru tine.
3D Secure este o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.
Cardurile acceptate pentru plată sunt cele emise sub siglele VISA și MASTERCARD
LIVRAREA
Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 100 RON. Pentru comenzile sub 100 RON, livrare este 15 RON.
Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat.
Pentru ramele de ochelari și ochelarii de soare aflați în stoc livrarea se va face în 1-4 zile lucrătoare si 5-10 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoul furnizorului. Dacă doriți să achiziționați și lentile la rama aleasă, termenul de livrare poate varia în funcție de tipul lentilelor. Perioada de livrarea este comunicată în confirmarea comenzii și decurg din acel moment.
Livrarea se face prin curierat rapid iar in momentul in care comanda este expediată vei primi o notificare automată pe adresa ta de e-mail.
Îți recomandăm să alegi pentru livrare adresa de la locul de muncă, în cazul în care în timpul orelor lucrătoare nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasă nu ești disponibil atunci când sosește coletul, vei primi o notă prin care ți se va aduce la cunoștință încercarea de livrare. Nota va conține numărul notei de transport precum și un număr de telefon la care vei putea contacta curierul pentru detalii privind expedierea.
În acest caz te rugăm să ne trimiți un email la adresa office@optivog.ro și să ne spui numărul comenzii și adresa de livrare. Noi vom verifica la firma de curierat situația coletului tău și revenim cu informații prin email sau telefon.
RETURUL
În termen de 14 zile, te rugăm să ne trimiți un email la office@optivog.ro în care să ne transmiți intenția ta de a înlocui produsul. Un membru al echipei Optivog te va contacta în cel mai scurt timp pentru a te asista în procesul returului. Dacă după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, vei primi rambursarea parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Înlocuirea se va face după ce noi am primit rama de ochelari/ochelarii de soare de la tine, iar diferența de bani o vei achita la livrarea noului produs respectiv noi o vom trimite prin virament bancar după ce am primit produsul de la tine.
Ramele de ochelari/ochelarii de soare se pot returna fără a preciza motivul, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intra în posesia fizică a produselor. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu un alt produs sau rambursarea integrală a valorii.
Dacă după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsul trebuie să nu fie deteriorat, să nu conțină urme de uzură, să fie returnat numai în ambalajul original sigilat și ambalat corespunzător și fără însemnări sau alte modificări aduse produsului sau ambalajului.
Pentru analizarea solicitării de retur/înlocuire, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail office@optivog.ro urmând a primi un răspuns din partea Optivog în maxim 15 zile de la primirea reclamației. Returnarea produselor se face prin firma de curierat selectată de Optivog și este gratuită. Optivog va rambursa contravaloarea produsului prin transfer bancar.
Lentilele de ochelari nu pot face obiectul renunțării la achiziție, conform Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului. Clientul își asumă răspunderea asupra corectitudinii datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte.
Nu pot face obiectul renunțării, conform OUG 34/2014, și următoarele:
1) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
Returul este gratuit.
Da, atâta timp cât o faci în termen de 14 zile.